Jul 14, 2018

So I Could Find My Way

So I Could Find My Way Enya A thousand dreams you gave to me 你無數次的走進我的夢鄉 You held me high, you held me high 你將我高高舉起 高高舉起 And all those years you guided me 在漫長的時光中你指引著我 So I could find my way 所以我腳下的路途變得清晰 How long your love had sheltered me 你的愛究竟已經呵護了我多久 You held me high, you held me high 你把我高高舉起 高高舉起 A harbor holding back the sea 正如大海擁抱著港灣 So I could find my way 我腳下的路途變得清晰 So let me give this dream to you 願我能悄然走入你的夢裡 Upon another shore 夢迴那一片海濱 So let me give this dream to you 願我能悄然走入你的夢裡 Each night and ever more 陪伴你度過一個又一個夜晚 Yet only time keeps us apart 也許只有時間可以把我們分離 You held me high, you held me high 你把我高高舉起 高高舉起 Your endless shadows hold my heart 你寬廣的情懷包容著我的心 So I could find my way 讓我腳下的路途變得清晰 You held me high, you held me high 你把我高高舉起 高高舉起 So let me give this dream to you 願我能悄然走入你的夢裡 Upon another shore 夢迴那一片海濱 So let me give this dream to you 願我能悄然走入你的夢裡 Each night and ever more 陪伴你度過一個又一個夜晚 A thousand dreams you gave to me 你無數次的走進我的夢鄉 You held me high, you held me high 你將我高高舉起 高高舉起 And all those years you guided me 在漫長的時光中你指引著我 So I could find my way 所以我腳下的路途變得清晰 So I could find my way 所以我腳下的路途變得清晰

No comments:

Post a Comment